Clicx ondersteunt politiediensten bij het efficiënt beheren van operationele middelen en uitrusting, met meer controle, inzicht en kostenbeheersing.
Voor het volledige assetbeheer van politiediensten bundelen Clicx en Yucopia hun krachten in een krachtige en geïntegreerde oplossing. Via het Yucopia-platform beheert u eenvoudig het volledige bestelproces: van het raadplegen van interne en externe productcatalogi tot het plaatsen van bestellingen bij verschillende leveranciers. Daarnaast biedt het platform ondersteuning bij bestelbeheer, budgetbewaking, contractopvolging, leveranciersbeheer en stockbeheer.
Zodra een bestelling geplaatst is, kan u criteria bepalen op basis van de waarde of aard van het object, en bepalen of beheer of opvolging vereist is. Op dat moment neemt Clicx het over. Met het gebruiksvriendelijke Clicx-platform krijgt u real-time inzicht in de locatie en het gebruik van uw middelen. Daarnaast ondersteunt Clicx het volledige beheertraject met functies voor onderhoud, keuringen en veiligheid, analyse en rapportering, inventarisatie, planning, historiek en gecentraliseerde communicatie.
Yucopia is een Belgisch technologiebedrijf dat organisaties helpt hun aankoop- en logistieke processen te optimaliseren via een krachtig digitaal platform. Als centrale schakel tussen B2B-klanten en leveranciers biedt het platform een overzichtelijke omgeving waarin aankopen, leveringen en facturatie eenvoudig beheerd worden. Dankzij slimme functionaliteiten zoals bestelbeheer, voorraadbeheer en budgetbewaking ondersteunt Yucopia zowel bedrijven als publieke instellingen in het efficiënt en transparant organiseren van hun inkoopproces. Meer informatie over de rol van Yucopia binnen de samenwerking met Clicx vindt u op hun website: www.yucopia.com.
In Clicx creëert en beheert u moeiteloos al uw politie-uitrusting – van persoonlijke bewapening en communicatiemiddelen tot voertuigen en technische apparatuur. U beschikt steeds over een duidelijke en actuele inventaris. Voorzie elk item van eigen labels, categorieën en afbeeldingen voor maximale herkenbaarheid, efficiënte organisatie en snelle terugvindbaarheid binnen de dienst of op het terrein.
Clicx maakt het politiemedewerkers eenvoudig om uitrusting en middelen te reserveren via één centraal platform. Middelen zoals voertuigen, communicatieapparatuur en bewapening worden moeiteloos toegewezen aan personen, teams of opdrachten. De beschikbaarheidskalender, zowel in de mobiele app als op het desktopplatform, toont in één oogopslag wie wat gebruikt. Gebruiksmomenten, keuringen en nazichten worden automatisch geregistreerd in een overzichtelijke tijdslijn. Voor actieve units worden ook draaiuren afzonderlijk bijgehouden. Zo blijft elke asset steeds up-to-date, volledig traceerbaar en klaar voor inzet.
In Clicx wordt de locatie van uw politie-uitrusting nauwkeurig weergegeven – van dienstvoertuigen in real-time tot kleinere uitrusting via QR-codes die eenvoudig door medewerkers gescand en geüpdatet worden. Assets kunnen handmatig of automatisch toegewezen worden aan specifieke interventiezones, afdelingen of operaties, met duidelijke en herkenbare benamingen in plaats van standaardadressen. Zo behoudt u altijd overzicht en controle over de locatie van uw middelen, waar ze zich ook bevinden.
Bestellingen van politie-uitrusting, onderdelen of materiaal verlopen via het Yucopia-platform. Als centrale schakel tussen politiediensten en leveranciers biedt het platform een overzichtelijke omgeving waarin bestellingen, leveringen en facturatie eenvoudig beheerd worden. Dankzij functies zoals bestelbeheer, voorraadbeheer en budgetbewaking verloopt het volledige inkoopproces efficiënt, transparant en volledig digitaal.
Met Clicx melden politiemedewerkers eenvoudig problemen of feedback via QR-codes op uitrusting en voertuigen. Via aangepaste formulieren rapporteert men snel defecten, plant men onderhoud in of werkt men keurings- en certificatieverslagen bij. Gebruiksmomenten van voertuigen en apparatuur worden automatisch vastgelegd, terwijl inspectierapporten centraal worden bewaard in een overzichtelijke tijdslijn. Zo blijft alle documentatie actueel en gemakkelijk toegankelijk. U bepaalt zelf welke onderhouds- en inspectietaken nodig zijn, volgt de uitvoering op en verzamelt kosteninformatie rechtstreeks in het platform.
Clicx is een geavanceerde oplossing voor materiaalbeheer van ARC, een toonaangevende aanbieder van slimme telematica met meer dan 15 jaar ervaring. Ontwikkeld in samenwerking met partners, maakt Clicx gebruik van diepgaande expertise en is het specifiek afgestemd op de behoeften van de markt.
© Copyright 2021-2025 Clicx | Alle rechten voorbehouden
We use cookies and similar technologies to enhance your experience. With your consent, we may process browsing data or unique IDs. Withdrawing consent may affect site functionality.